چقدخوبه...

























mono khialet

برای دلمو دلت مینویسم.بقیش پای خودت رفیق

چقدخوبه دوست دارم،چقدخوبه دوسم داری

تومیدونی که احساست گره خورده به احساسم

واسه اینه که تااین حدروحرفای توحساسم

میدونم که یه وقتایی تودوس داری که دورباشی

منم دربه درت باشم،بمیرم شایدآروم شی

چقدخوبه دوست دارم،چقدخوبه دوسم داری

چقدخوبه که میدونم،توهم تنهام نمیزاری

من این احساسودوس دارم که تودلواپسم میشی

من ازته دل میگم میخوامت تاتوآروم شی

چه حسه خوبیه وقتی همون رنگیومیپوشیکه دوس دارم

همون لحظس که میفهمم دوسم داری ومنم تنهات نمیزارم

چقدخوبه دوست دارم،چقدخوبه دوسم داری

چقدخوبه که میدونم،توهم تنهام نمیزاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:,ساعت 20:43 توسط nafasi| |

Design By : Mihantheme